sobota, 22 czerwca 2013

Opowiadanie o One Direction : miłosne rozterki : rozdział 2


J: Hi – odpowiedziałam – omg rozmawiam z Harrym Stylsem -dodałam
H: followne cie tylko błagam nie piszcz – powiedział
J: nawet nie mam takiego zamiaru wole pogadać a nie piszczek nie jestem taka jak inne – odpowiedziałam a chłopak się uśmiechnął i pokazał swoje piękne dołeczki
H: jak znalazłaś mojego skypa? jesteś jedna z nielicznych polek które go odkryły – zapytał
J: to nie było takie trudne wystarczyło ruszyć głową
H: mam nadzieje że nikomu nie powiesz o tym Skypie
J: po co miałabym to robić wole zatrzymać go dla siebie
H: dziękuję
J: nie ma za co ja szanuje czyjąś prywatność wkurzają mnie te wasze fanki jak tak za wami chodzą albo paparazzi przecież wy też macie swoje życie osobiste tez chcecie trochę prywatności a nie żeby na każdym kroku za wami chodzili i robili zdjęcia ja się wam nie dziwie jak wy w ogóle tyle już wytrzymaliście ja bym nie dała rady
H: no wiesz my już przyzwyczailiśmy do tego tylko czasami jak mamy zły dzień to nas to trochę denerwuje . Wiesz co jesteś naprawdę miła.
J: dziękuje ale jak o coś cię zapytam to nie już zmienisz o mnie zdanie .
H: dlaczego tak sądzisz . ?
J: ponieważ chodzi mi o Larrego i o tą całą akcje ze ty i Louis to geje chciałabym wiedzieć czy to prawda czy nie przez tą cala aferę nie mogę spać po nocach .
H: odpowiem ci na to pytanie najszczerzej jak mogę tylko musisz mi obiecać ze nikomu nie powiesz o tym temacie i ze rozmawiałem o tym z tobą mogę ci zaufać mimo tego ze znamy się dopiero 30 min.
J: oczywiście ze możesz mi zaufać nie jestem taka jak inni i obiecuje ze nikomu nie pisnę ani słowa to będzie nasz mały sekrecik.
H: dobrze a więc tak to prawda jesteśmy gejami i jesteśmy razem-gdy dokończył usłyszałam jak ktoś otwiera drzwi do jego pokoju a nagle obok Harrego pojawił się Tomlinson
Louis: Hi -powiedział
J: Hi-odpowiedziałam
L: o czym rozmawiacie o kim jest ta dziewczyna-zapytał Harrego troszkę wkurzony i zazdrością w głosie
H: o tym-odpowiedział i pocałował Louisa on był w szoku że Hazz pocałował go przy fance ale odwzajemnił pocałunek
L: a jeśli ona powie o tym prasie i jeszcze do tego ma wideo jak się całujemy powiedział cicho na ucho Harremu ale i tak usłyszałam.
J: hej ja tu jestem i wszystko słyszę nie bój się nikomu nie powiem nie jestem taka-nagle usłyszałam dzwonek do drzwi zapomniałam że jestem umówiona z moimi przyjaciółkami Olą i Kamilą
J: sory chłopaki ale muszę kończyć bo przyjaciółki przyszły mam nadzieje że jeszcze kiedyś pogadamy pa- pa odpowiedzieli razem i znowu zaczęli się całować szybko się rozłączyłam i zamknęłam laptopa. Szybko się przebrałam i poszłam z dziewczynami na miasto dość późno wróciłam nie wykąpałam się i poszłam spać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz